Thursday, November 5, 2009

november 1..^_^


lunch at the curve with my family...

cant remember the restaurant name ..=P
the embarassing part is that i have to sing in front of my family and all the workers there!!! ohh my.. O_o malu gle kot!!!! x mau aku...pas2 dh la aku ni cpt lupe lirik mmg x igt la..tgh kabut2 2 pn lg la x leh igt lirik..slalu nyanyi pn pkai lirik misti lost haha XD

my present from my frens....actually the 1st pic was just pic no chocolate donut..
bukan nk bg dunat kedekut tul mira haha
tp sbelum 2 kne la nagn diorng mlam 2 kne blik bedak ngan telur..adui skit nya kepala ku kne telur!!! seyez skit kne 3 kali 2, x pecah2 telur..benjol kapla ku!!!
seriusly..nsb dh elok huhuh ^_^

btw thx mira,ika,sofia,lia,kak ain nagn sume la
and my parent for my birthday present

ahhh not to forget all my fren thats wish
eventho most of it from facebook =P
and also msg in hp
tq!!!!


No comments:

Post a Comment